.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يك بازيكن مازندراني، پرسپوليسي شد
رحمان احمدی دروازه بان جدید تیم پرسپوليس تهران گفت: برای نیمکت نشینی به پیروزی نیامدم.

رحمان احمدی گلر فصل گذشته سپاهان اصفهان که به دلیل اختلاف نظر با امیرقلعه نوعی سرمربی این تیم ذخیره سید مهدی رحمتی دروازه بان ملی پوش تبدیل شده بود پس از پایان فصل گذشته، قراردادش با زردپوشان دیار زاینده‌رود به اتمام رسید. از آن به بعد بود که در مصاحبه‌هایش با رسانه‌ها قلعه نوعی را آدم دورو و ترسو خواند که فقط به مسایل مالی فکر می کند و باعث تباه شدن يك سال از عمر ورزشي‌‌اش شد.

رحمان احمدی با چند پیشنهاد از سوی تیمهای داخلی از جمله شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و پرسپوليس تهران مواجه شد که سرانجام با بررسی تمام جوانب به درخواست علی دایی جواب مثبت داد و روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه قرارداد يك ساله خود را امضا کرد و عصر امروز نیز جهت ملحق شدن به اردوی سرخ پوشان پایتخت عازم اردبیل می‌باشد.

به همین منظور دقایقی قبل وي طي گفتگوي تلفني با خبرنگار شمال‌نيوز در شهرستان نوشهر گفت: فصل تلخی را پشت سر گذراندم يك سالی از سالهای جوانی و فوتبالیم در سپاهان توسط قلعه نوعی تباه شد و تا قبل از پیشنهاد پرسپولیس روحیه‌ام خراب بود.

احمدي افزود: وقتی علی دایی از من درخواست کرد تمام جوانب را در نظر گرفتم و چون دیدم میثاق معمارزاده از تیم جدا شده گفتم می‌توانم شایستگی‌هایم را دوباره اثبات کنم و اينگونه به پیشنهاد دایی به این تیم پرطرفدار آمدم.

وي ادامه داد: انگیزه زیادي دارم هدفم نیمکت نشینی در پرسپوليس نیست و می‌خواهم با تلاش زیاد به مرد شماره یک دروازه تبدیل شوم و با همراهی علیرضا حقیقی دروازه پرسپولیس را بیمه کنیم.

دروازبان جديد تيم پرسپوليس تهران خاطرنشان كرد: هواداران از این بابت نگران نباشند.

گفتنی است رحمان احمدی اهل یکی از روستاهای کجور و بزرگ شده منطقه خیرسر از توابع شهرستان نوشهر می باشد و فوتبال خویش را همانند همشهریانش محسن بنگر - کیانوش رحمتی - محمد رضا خلعتبری - مجید ایوبی و.... از آکادمی باشگاه شموشک آغازکرد.

وی پس از طی مراحل ترقی در تیم شموشک بارها به تیم ملی کشورمان دعوت شد و در چند بازي دوستانه تیم ملی نیز به میدان رفت. بعدازآن بود تیم سایپای کرج وی را برای چند فصل به خدمت گرفت و با درخشش در این تیم متمول صنعتی تمامی نگاهها را معطوف خويش کرد و پس از 4 سال حضور در سایپا به سپاهان اصفهان پیوست و پس از يك فصل ناکامی و کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فصل قبل، درنهایت روز گذشته با پرسپوليس تهران برای فصل آینده قرارداد بست .



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.